| Clippo est Arrivé | |
|
|
Auteur | Message |
---|
Clippo Nouveaux villageois
Age : 57 Localisation : Holland Date d'inscription : 09/11/2008
| Sujet: Clippo est Arrivé Dim 9 Nov 2008 - 22:42 | |
| Hi All, Finaly signed up.. still do'nt speak france but i will try to see the photo's. Most of you know me from minidorp, i like to meet you to now here on the france forum Greetz, Mark (or Clippo in the village world) Bonjour à tous, Je me suis enfin inscrit... je ne parle pas français mais je vais essayer de voir vos photos La plupart d'entre vous me connaissent de Minidorp. j'aimeria vous rencontrer maintenant via le forum français. Salutations, Mark (ou Clippo du monde des villages) | |
|
| |
| Sujet: Re: Clippo est Arrivé Dim 9 Nov 2008 - 22:45 | |
| My village is on Youtube if you like to watch https://www.youtube.com/watch?v=1Z7N82EwN9E | |
|
| |
Béa Garde Champêtre
Age : 68 Localisation : Pottes (Belgique) Emploi : Bientôt la quille ;) Date d'inscription : 07/10/2006
| Sujet: Re: Clippo est Arrivé Dim 9 Nov 2008 - 22:50 | |
| Welcome on this forum. I wil take a look at your village. And see you saturday. | |
|
| |
Béa Garde Champêtre
Age : 68 Localisation : Pottes (Belgique) Emploi : Bientôt la quille ;) Date d'inscription : 07/10/2006
| Sujet: Re: Clippo est Arrivé Dim 9 Nov 2008 - 22:55 | |
| | |
|
| |
Xavier Bonhomme de neige
Age : 53 Localisation : Le Pays du P Noel Emploi : Marchand de Reves.... Date d'inscription : 26/09/2005
| Sujet: Re: Clippo est Arrivé Dim 9 Nov 2008 - 23:02 | |
| Welcome Mark on the French forum! Very nice ballade in your Christmas Village 2008!! Extra and beautiful.... I like it!!! | |
|
| |
coco Nouveaux villageois
Age : 52 Localisation : comines Date d'inscription : 08/11/2006
| Sujet: Re: Clippo est Arrivé Lun 10 Nov 2008 - 0:05 | |
| clippo, het is met groot genoegen dat wij u welkom heten in ons forum, in feite had ik al gezien wat foto's van u en uw les op het forum minidorp | |
|
| |
Invité Invité
| Sujet: Re: Clippo est Arrivé Lun 10 Nov 2008 - 2:21 | |
| Welcome Clippo . The Christmas village 2008 it's very beautiful . |
|
| |
Invité Invité
| Sujet: Re: Clippo est Arrivé Lun 10 Nov 2008 - 7:29 | |
| thank you for your village, it s very nice |
|
| |
Invité Invité
| Sujet: Re: Clippo est Arrivé Lun 10 Nov 2008 - 8:03 | |
| Welcome on this forum,Very beautiful village |
|
| |
Invité Invité
| Sujet: Re: Clippo est Arrivé Lun 10 Nov 2008 - 8:58 | |
| Welcome Clippo I like you do all, your villages are always wonderful !!! MC |
|
| |
nanou St Nicolas
Age : 51 Localisation : Région parisienne Emploi : congé parental Date d'inscription : 06/11/2006
| Sujet: Re: Clippo est Arrivé Lun 10 Nov 2008 - 9:19 | |
| Welcome Clippo on the french forum. Your village is very beautiful.
Nanou. | |
|
| |
Miche Garde Champêtre
Age : 77 Localisation : Bruxelles Emploi : le mien Date d'inscription : 05/11/2005
| Sujet: Re: Clippo est Arrivé Lun 10 Nov 2008 - 9:19 | |
| Welkom Mark ik heb jouw text vertaald je kan gerust verder gaan in het Nederlands ik zal het wel vertalen. Bienvenue Mark j'ai traduis ton texte et tu peux continuer en néerlandais je traduirais. | |
|
| |
Invité Invité
| |
| |
ponpon7 Père Fouettard
Age : 46 Localisation : evreux Emploi : sans activite Date d'inscription : 10/03/2008
| Sujet: Re: Clippo est Arrivé Lun 10 Nov 2008 - 10:51 | |
| Welcome Clippo. Your village is very beautiful | |
|
| |
Invité Invité
| Sujet: Re: Clippo est Arrivé Lun 10 Nov 2008 - 11:26 | |
| welcome to you Clippo so nice to have you here ! I like your village it's beautiful What's the train in it ? I see that you have many dept56, is the train too? |
|
| |
Pauline Père Fouettard
Age : 39 Localisation : Lille Date d'inscription : 16/11/2006
| Sujet: Re: Clippo est Arrivé Lun 10 Nov 2008 - 12:57 | |
| hi clippo ! your village is really nice ... how did you manage to put smoke in the fireplace in one of your houses ? | |
|
| |
Geoffrey Maire
Age : 32 Localisation : seynod (haute-savoie) Emploi : lycéen, futur Gardien de la paix Humeur : What Else ? Date d'inscription : 24/09/2005
| Sujet: Re: Clippo est Arrivé Lun 10 Nov 2008 - 20:46 | |
| Hello Mark ! Welcome to the French Forum ! The village is very beautiful ! Congrarulations ! | |
|
| |
| Sujet: Re: Clippo est Arrivé Lun 10 Nov 2008 - 21:15 | |
| Thank you all for the nice compliments! such a warm welcom! The train is a "village street car" from bachman, availible at felinaworld. The soke from the house is a small machine from modeltrain that smokes with oil... Merci a tous pour vos compliments! quel acceuil chaleureux. Le train est le "village street car" en vente chez Felina World. If i have some time i'm gonna look at all you're villages, but right now i'm building a lot in holland and belgium and have my own workshops and shopdemo's... a little to busy but stil nice to do... 24/7 hobby Si j'ai le temps je vais aller regarder vos villages, mais ^pour le moment je montr pas mal de villages aux Pays Bas et en Belgique et j'ai mes workshop et aussi des démos en magasins ... un peu trop occupé mais agréable a faire ... un happy 24/7 | |
|
| |
Invité Invité
| Sujet: Re: Clippo est Arrivé Lun 10 Nov 2008 - 23:53 | |
| thanks Clippo ! Lucky guy about your "job" ! |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Clippo est Arrivé | |
| |
|
| |